شرایط و قوانین استفاده از سرویس پیام کوتاه
1- خريدار در ارسال پيامهاي تجاري نبايد از Header هاي فريبنده جهت مخفي نمودن
هويت فرستنده استفاده نمايد و همچنين نبايد از عناوين موضوعي اشتباه يا گمراهكننده
استفاده نمايند. 2- چنانچه قانون براي فرستندگان پيامهاي ناخواسته در
صورت عدم رضايت گيرندگان جريمههاي پيشبيني نمايد، خريدار متعهد به پرداخت
جريمهها در صورت نقص قانون ميباشد. 3- خريدار متعهد ميباشد كليه قوانين
مصوبه كه ممكن است در آينده براي ارسال پيامهاي ناخواسته وضع گردد اجرا نمايد.
4- براي پيامهاي ناخواسته چنانچه كاربر دريافتكننده متحمل پرداخت شارژ
(Receiving Party pays) شود، خريدار متعهد به جبران آن ميباشد. 5- خريدار بايد
محدوديتهاي شبكه و 6- مسؤليت آثار سوء ناشي از ارسال پيامهاي خريدار براي
مشتريان و جبران خسارت در مقابل كليه دستگاههاي بازرسي و نظارتي، به عهده خريدار
ميباشد. 7- فروشنده حق دارد در صورت لزوم و يا بنا به درخواست مراجع قانوني و
بازرسي مطابق ضوابط آشكار نمودن پيامها و مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به
كاربران اقدام نمايد. 8- محتواي پيام ارسالي ميبايست با هر يك از اصول
پنجگانه زير مطابقت داشته باشد. الف. با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي
جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد؛ ب. باعث تشويش اذهان عمومي
نگردد؛ پ. مخل نظم و آرامش حاكم بر جامعه نباشد؛ ت. به اخلاق حسنه حاكم بر
جامعه آسيب نرساند؛ ث. با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت
نداشته باشد؛
9- شرکت سامانه فناوری طوبی هیچگونه مسوولیتی در قبال قطع خدمات
سرویس پیام کوتاه به هر دلیل اعم از قوانین جدید و سیاستهای جاری و یا نقص در شبکه
مخابرات کشور را نمی پذیرد. و تنها موظف به عودت مبلغ دریافتی بابت شارژ اعتبار ارسال سیستم پیام
کوتاه و مبالغی که برای قراردادهای ارسال پیام انبوه دریافت نموده که به یکی از دلایل
ذکر شده شرکت نتوانسته به قرارداد خود عمل نماید.
10- هزینه تمدید سرویس پیامک برای سالهای بعد معادل 25% هزینه اولیه شماره پیامک و 10% هزینه نرم افزار باشد و همچنین هزینه تمدید سالانه URL و DLL ، مبلغ 20 هزار تومان می باشد .
|